GEÇTİĞİM YOLLAR

Merhaba sevgili okur,bir önce ki yazımda" Ben kimim ?" sorusu üzerinde durmuştum.Gerçi bu öyle bir soru ki insanoğlu var olduğu müddetçe aslında bu soruya yanıt bulmak istemiştir.Bu öyle bir kaç cümleyle yanıtlanabilecek bir soru olamaz.Bence insanın evrene gelme sebebi bu sorudur.İnsanoğlu yani bizler doğumdan ölüme kadar aslında bu soruya yanıt bulmaya çalışırız.Yanıtı bulunur mu?Bilemem."Eğer bir yanıtı varsa nerededir ? "derseniz.Yanıt sizdedir.İnsan elmas gibidir.Kömür işlendiğinde nasıl elmasa dönüşüyorsa insanda kendini geliştirdikçe içinde ki hazineyi çıkarır.Bu bizim elimizdedir.Bundan sonra ki aşama ise çevreni tanımak,bilmektir.Ben de kendim kadar bulunduğum çevreyi bilmek,tanımak istiyorum.Bu yüzden işe üzerinde yaşadığım topraklarla başlamaya karar verdim.Yukarıda görmüş olduğunuz harita Türkiye Karayolları Haritasıdır.Bu haritada bir kaç renklendirme yaparak başladım işe.Sarı çizgilerle Türkiye'de geçmiş olduğum karayollarının üzerinden geçtim.Morlarla ise Türkiye'de gitmek istediğim illerin karayollarını takip ederek üzerinden geçtim.Sonuç rengarenk oldu.Bunu yaparken bir şey fark ettim.Yaşamakta olduğum toprakları bile gezip görme imkanım çok olmamış.Ne kadar acı bir gerçek.Tamda burada demek istediğim "Hayatını renklendirmek istiyorsan, bir yerlerden başlamalısın." Ben bir öğretmen adayı olduğumdan dolayı ne kadar çok gezersem,görürsem ve okursam o kadar daha yararlı olabilirim minik ellere :) İlk hedefim yaşadığım topraklar.Hedeflediğim erasmus ile birlikte yurtdışınada çıkıp farklı kültürleri,tanıyıp,görerek bilgi sahibi olmak istiyorum.Ve yapmış olduğum bu iş sadece bir şeyleri fark etmemle kalmayıp,bu işi yaparken oldukça zevk almamı da sağladı.Siz okurlarıma da öneriyorum.Bir deneyin derim bir şey kaybetmezsiniz aksine bir şeylerin farkına varırsınız.Şeker tadında günler sevgili okur :)

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

ÖĞRENME ÇIKTILARI

GEZİP, GÖRELİM KÖŞESİ "UÇAK MEZARLIĞI"

NEDEN COĞRAFYA ÖĞRENİYORUZ ?