GAME FİNİSHED, WELL DONE!

"Game finished, well done!" yani oyun bitti, iyidin demek. İyi olmak görecelidir. Her zaman daha iyisi olabilirsin. Bence hayatta iyi olmanın bir sınırı yok. Tabi burada söz konusu olan bir oyun anlayacağınız üzere, hayat sana ikinci bir şans vermiyor bu oyun gibi. Bu oyunun adı "GeoGuessr" ilk defa oynadım bu oyunu ama kabul etmeliyim ilk başlarda kayboldum korkusunu gerçekten yaşattı :) İlk oynadığımda aldığım skor ise 16.972'ydi.  Diğer oyunlara nazaran sıradışı bir oyundu ve sıradışı bir deneyimdi benim için. Üstelik eğlendirici olduğu kadar bilgilendirici bir oyundu da. Oyun öncelikle 5 etaptan oluşuyor. Aslında google map'in bir parçası gibi. Çünkü sizi dünyanın herhangi bir kıtasında, herhangi bir ilinin,bir sokağına ya da ormanına bile atabilir. Oyun burada başlıyor. Oyunun sağ alt köşesinde dünya haritası bulunmakta. Sen bulunduğun konumun bitki örtüsü, yükseltisi yani kısacası coğrafi özelliklerini göz önünde bulundurarak dünyanın neresinde olduğunu sağ alttaki küçük haritaya tahmin ederek işaretliyorsun. Bana bir kaç yerde yerel halktan kişilerin kıyafet tarzları da yardım etmiş olabilir :) o yüzden bu oyunda dikkat önemli. Ne kadar çok yaklaşırsan doğru konuma o kadar puan veriyor. Benden söylemesi puan konusunda eli birazcık sıkı :) Ben oynarken bir ara kendimi epey kaptırmıştım. Bir göz attın derim oyuna alta oyunun linkini bırakıyorum. Şimdiden iyi oyunlar. Şeker tadında günler sevgili okur  :)

OYNAMAYA BAŞLAMAK İÇİN BURAYA TIKLA !!!

 Dipnot: Araçların plakaları kapalı :)

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

ÖĞRENME ÇIKTILARI

GEZİP, GÖRELİM KÖŞESİ "UÇAK MEZARLIĞI"

NEDEN COĞRAFYA ÖĞRENİYORUZ ?