Kimim Ben ?

Öncelikle merhabalar sevgili okur,"Kim bu? Bu blogta neyin nesi? Bir sen eksiktin nereden çıktın?"gibi sorular oluşabilir kafanızda.Gelinde bu sorulara yanıt olalım o zaman.Öncelikle işe ben kimim? Neden bir blog açtım? Amacım ne ? gibi sorularla başlayacağım.Ben her kız çocuğu gibi babasının  prensesi sayılan 21 yıl önce bu fani dünyaya ilk kez  gözlerini aralayan ,maviliklere ulaşmak için, içinde kendisiyle birlikte sabırsız bir güvercin büyüten biriyim. Nacizane bir hayatı olan doğma büyüme İzmir'de büyüyen aslen Diyarbakırlı olmaktayım.İlkokul öğrenimimin ilk 3 yılını Burhan Özfatura İlköğetim okulunda tamamlayıp.Daha sonra kaldığımız evi sattığımızdan dolayı taşınmak durumda kaldık bu yüzden kalan öğrenimime Şehit Üsteğmen Konuralp Özcan İlköğretim Okulunda devam ettim.Liseyi ise Buca Betontaş Anadolu Lisesinde okudum.Daha sonra ise Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi'nde Siyaset Bilimi ve Uluslararası İlişkiler(İngilizce) bölümünü kazanarak Muğla'ya geldim.Siyasetle ilgim kendimi bildim bilesi vardı. Fakat daha sonra gene aynı üniversitede Sınıf Öğretmenliğine geçiş yapma kararı aldım ve  baştan başladım okumaya.Çünkü ben bir siyasetçi olabilirdim ama benim için bundan daha önemli bir şeyin olduğunu fark ettim.Kendi kendime "Geleceğe daha iyi ışık tutarak onlarca parlak, bilinçli, ayağı yere sağlam basan binlerce öğrenci yetiştirip aralarından daha iyi onlarca siyasetçi,doktor,öğretmen,avukat ve benzeri bireyler yetiştirebilirim." dedim.Ve Şuan Muğla MSKU'da sınıf  öğretmenliği 1. sınıf öğrencisiyim ve bu bloğu kendimi bazı konularda geliştirmek için ve benim gibi bir çok kişiye azda olsa örnek olabilmesi için açtım.Hiçbir şey için geç artık demeyin.Etrafınızda "Yapamazsın,yapamayız" diye diye heyecanınızı soğuran kim varsa hayatınızdan çıkarın.Yanlış yapma kredinizi kefilsiz kullanın.Ve önemli olan sizin ne istediğiniz. Bende hedefimi belirleyip kendime yeniden bir yol çizdim.Henüz daha  ne yapacağına tam olarak karar vermediysen veya karar verdin ama başlamadıysan, sana söyleye bileceğim tek şey acele etmelisin sevgili okur yıllar hızla geçiyor. Şeker tadında günler sevgili okur :)

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

ÖĞRENME ÇIKTILARI

GEZİP, GÖRELİM KÖŞESİ "UÇAK MEZARLIĞI"

NEDEN COĞRAFYA ÖĞRENİYORUZ ?